The Titi Tudorancea Bulletin
Ediţia în limba română
Publicat pe 27 iulie 2009
 
Ediţia Română / Sanatate / Stiri din sanatate

Bautorii de lapte traiesc mai mult

DANIEL STEFANITA

Sansele de deces din cauza bolilor coronariene sau accidentelor vasculare cerebrale sunt mai mici cu 15% pana la 20% in cazul celor care consuma lapte. Acesta este rezultatul unor cercetari conduse de profesorii Peter Elwood si Ian Givens de la universitatile din Cardiff si Bristol.


Este prima data cand riscul unor boli asociate cu consumul de lapte a fost corelat cu numarul de decese si cauzele lor specifice. Studiul a luat in consideratie dovezi existente in 324 de studii anterioare privind prognoza pentru boli coronariene, cerebrale si diabet. Datele privind consumul de lapte au fost apoi comparate cu frecventa deceselor datorate acestor boli.

Studiul a aratat ca atunci cand numarul de decese datorate bolilor coronariene, accidentelor cerebrale si cancerului colorectal sunt luate in evidenta, rezulta in mod clar concluzia ca exista o scadere a riscului decesului datorita acestor boli cronice, datorita consumului de lapte. Cu exceptia cancerului de prostata, nu s-a gasit nici o dovada ca laptele ar creste riscul dezvoltarii altor boli.


show options »   

What Are You Searching For?


Search Pages in:

Search inside:








  NOUTĂŢI ÎN SECŢIUNEA STIRI DIN SANATATE:
  Alte articole din: